Not resolved
1.2
Details
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Insurance Quality
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Tracking Tool
Turnaround Time
Value for money
Warranty
Website
0 comments

It is hard to believe but somehow our U-Haul pod was shipped to California instead of Florida!! It took many phone calls for U-Haul to finally admit where are belonging were.

We have now been waiting since July 18 - an additional 19 days for our belongings! We were told that the shipper made a mistake and we would not be charged an additional $1,300 for shipping our pod from CA to FL. Guess what... we have been charged another $1,300!!

I am pissed! We are now fighting again with U-Haul to get the charge removed and the promised $50 credit per day that the pod is late..19 days... $950!! I actually am fighting for a FULL REFUND!

The hassle and extra expenses we incurred due to U-Haul's mistake are worth at least an additional $500! NEVER USE U-HAUL pods!

Product or Service Mentioned: Uhaul Long Distance Moving Service.

Reason of review: Problem with delivery.

Monetary Loss: $1800.

Preferred solution: Full refund.

Uhaul Cons: Uhaul does not own up to their mistakes.

  • Bad Customer Services
  • Shipped To Wrong State
Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

You will be automatically registered on our site. Username and password will be sent to you via email.
Post Comment