920 MacArthur Blvd, Grand Prairie, TX 75050, USA
Not resolved
1.0
Details
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Staff
0 comments

We have a camper stored at a 24hr access service. We went to try to get into the uhaul place on 6-17-18 where it is stored and said access accepted but could not get in.

We called customer service which was a joke, after 3 attempts of calling and getting hung up on or waiting for minutes and no one ever coming back to the phone. Once, we got thru to someone that could answer our question we were told that we did not have 24 access. So we go to the office on 6-18-18where we set up the account and was told that WE DID NOT HAVE 24HR ACCESS. Even after we were told that we had the access.

Needless to say I am looking for some different storage, and I do not recommend Uhaul to anyone at this point in time. I asked for a refund due to the unable to get into the lot, I had to call corporate, you sure cant find a phone number to call, but this will be my last time with UHaul.AngryAngryAngry

Product or Service Mentioned: Uhaul Rv Storage Unit.

Reason of review: Not as described/ advertised.

Preferred solution: Full refund.

Uhaul Cons: Access 24hr.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

You will be automatically registered on our site. Username and password will be sent to you via email.
Post Comment